Snbtsn Merhaba kızlar Benim gebeliğim süresince bebeğim hep önde gidiyordu geçen hafta başka bir doktora muayene olmak zorunda kaldım. Normalde 30. Haftamdaydım ama dr bebeğin baş çapının 34 oldğunu söyledi sen 34. Haftanda da olabilirsin dedi bebeğimin başıda dönmüş aşağı erken doğum riski olup olmadığına baktı yoktu ben nasıl emin olucam dr lar kesin bişey demiyor senin bilmen lazm die korunmadan her iki ayda da birlikteliğimz var her ikiside olablr üstüne adet görmüş olabilirim böyle ihtimallerde var çünlü bilmemedim bir bilgisi fikri olan yardımcı olursa çok sevinirim
Usakli64 Snbtsn canim ultrason kagidin elindeyse FL degerinin olculdugu kisma bak kac haftalik gözüküyor. FL uyluk kemigi uzunlugudur asil gebelik haftasini o gösterir demisti dr um bana. Kafa önden gidebilirmis
Melikecoban Çok karışık bir durum olmuş.ama bebeğin vücudunun her bölgesi 34le uyumluysa ya da 30la uyumluysa çok sorun olmaz bence.vucudu 30 sadece baş cevresi 34se o sorun olur.baska doktora da git istersen
Snbtsn Melikecoban tüm vücut fonks ilerki hafta kilosu boyu ilk de um hep iri bir benek oldğunu söyledi ama 2.si iride olabilr haftanda ilerde olabilir dedi beni kafasınında aşağı inmesi iyice şüphelendirdi
Ozgekrk İlk 3 ay daki ultrasonlarini götür doktora onlara bakmasi gerekiyor. Benimde 2 hafta önde kafam cok karışmıştı gec döllenme olmuştu bide bende doktor bakti gelişimi önde olabilir bebeğin erken doğacağı anlamına gelmez normal haftanı bekleyeceğiz dedi