Laviniiaa 34hediye-sinan Ben de hala ağrılarla boğuşuyorum. Evet çok az kaldı haftaya kavuşuyoruz darısı tüm annelerin başına herkesin kolay sağlıklı doğumu olur inşallah 🙏🏻
Laviniiaa 34hediye-sinan Ağrılar için bebek iriliğinden dolayı çok normal dedi. Ben başından beri sezaryen istiyordum doktorum da normal yapamazmışsın zaten kafası da büyük dedi
Sizdenbirii1 34hediye-sinan kilosu kac cıkyor doktr benimde 31de ileri görürsem seker yükleme isticekniş
34hediye-sinan Sizdenbirii1 işte ultrason da ki haftasına göre 33 hafta idi cuma günü 2 kg yakın demişti hafta be kilosu uyumlu gidiyor ama önde benim adet tarihine göre 31 oldum işte dün
34hediye-sinan Sizdenbirii1 şeker yüklemesi normal çıktı kan şekeri ölçüyorum sabah öğle akşam açlık tokluk bakalım cuma ya kadar yapıp götüreceğim ne dicek
Laviniiaa 34hediye-sinan Evet canım çok baskı yaptığı için ağrılar oluyormuş. Haftaya doğuracam şükür 37 haftalık olmuş olacak ama 40 uyumlu olacak erken değil dimi
34hediye-sinan Laviniiaa 37 haftadan sonra normal cnm öncesi erken oluyor insallah benim ki o haftaları görur önden gidiyor diye de erken olur diye korkuyorum haftalarında doğması iyi
34hediye-sinan Laviniiaa benim diğer iki çocuğum 40. Haftaya A kadar gelmediler bu erkenci gibime geliyor