Merhabalar dünden beri kahverengi akıntım var bu sabahta olunca doktora gittim vişne çürüğü gibi var evet dedi progestan ve iğne verdi korkulacak Birşey yok demedi varda demedi ama cumartesi günü gel kalp atışını duymamız lazım dedi bu durumu yaşayıp sağlıklı geçiren oldu mu morale çok ihtiyacım var