Ben devlet hastanesi düşünüyorum kontrollerimi özelde yaptırdım 32 . haftaya giriyoruz iki gün sonra özel hastaneler beni korkutuyor son zmaanlarda şebeke halinde doktor ve sağlık çalışanları pra için bir çok bebege kıydı izliyorum ve duyuyorum en azından devlette böyle bir sorun olacağını düşünmüyorum normal doğum istiyorum ve işinde deneyimli sağlıkçılar oldugunu düşünüyorum