Kızlar özellikle 2 gündür bildiğiniz vajina acısı çekiyorum. Yatakta dönerken oturup kalkarken yada yürürken bile bir anda bıçak saplanır gibi oluyor. Nefesimi kesiyor resmen o an. Bebek zaten aşağı çok baskı yapıyor. Belime de ara ara bıçak saplanır tarzda giriyor ara ara. Ama düzenli değil bunlar tabi. Bunlar normal mi yoksa doğum mu yaklaştı belirtiler mi başladı sizce