NimetDilmen Çok saqolun arkadaşlar. Doktor bana kac tane icceqimi solemedi. Eczanedekiler qunde 2 tane icilcek yazmıs. Ilac 15 qunde 1 bitiyo ve yazıldıqi halde zamanı dolmamıs veremeyiz diolar. Artık qünde 1 kere sabahları ac iccem
Edaamhmmt NimetDilmen düzenli kullanmaya özen göster inşaAllah şifasını görürsün canım . Ben 36. Haftamdayım 4. Ayımdan bu yana kullanıyorum kanım MaşaAllah çok iyi 😊
NimetDilmen Edaamhmmt Demir eksikliginden vermedi canm bakmadı bile kullanilmasi qerekiomus 4.aydan sonra
NimetDilmen Seymagrgn Kabızlık yapıo canm. Olmadı doktor randevumda doktora sorcam ona qöre kullancam
Seymagrgn NimetDilmen evet kabızlık yapıyo asırı derecede ben 2 günde bir tuvalete cıkıyorum ama birsüre sonra alısıyosun zaten ılacı kullanmaya basladıgımda ben cok arastırdım bu kabızlık banada garıp gelmıstı ama gayet normalmıs bol su içmek lazım birde.
Seymagrgn NimetDilmen birde bu hapı ben doguma kadar kullanıcam.. bana bırde decavit verdi o daha kötü tuvaletın simsiyah cıkıyor .Napalım bebiş için değer diyor ve katlanıyorum
NimetDilmen Seymagrgn Decaviti bende kullanio vitamin. Ve evet dışkı simsiyah. Ben bu demir ilacindan olduqunu düsünüyodum prospektüsünde dışkı renqi deqisebilir qibi bişey yazıyodu çünkü
Seymagrgn NimetDilmen icindeki demir oranı yuksek oldugu ıcın zaten o renkte cıkıyor. Yan etkılerını okuyabılırsın canım