Arcelik kmx 1101 aldım yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum memnunum. En azında garanti uzatıp 7 yıl yaptım. Arçelik servisi diğer markalara göre iyi. En ufak birşey de değişim vs yapıyorlar. Ben siemens almayı düşünüyordum sorduğum da ek garantiyi, garanti bitimine 6 ay kala yapılabiliyormuş. 6 ay kala nekadar para çıkartacaklarını hiç bilmiyorum. Eğer siemens veya bosch alırsan en alt verisonunu al. Çünkü onlar da kendi kendini temizleyen kondeseren sistemi yok. Kendi kendini temizleyen kondeser olursa aşağıyı açıp kendin temizleyemiyorsun. Her 1 sene de bir servis gelip makinayı götürüyor temizliyor. Eğer garantin bitmişse bu işlem için 3-4 bin tl her sene para vermek zorunda kalıyorsun.