Kelebekkkk34 Kızlar yumurta geliştirici hap veya iğneyle kaç yumurtanız gelişti? Kaçıncı gün kaç mm oldu acaba?
-Cennetkusuannesi- Kelebekkkk34 ilk aşılamada 12. Gün iki yumurta, olmuştu biri 19,biri 17 di tutmadı ikinci aşılamada geç büyüdü 17. Gün büyüdü bir tane 22 di olmadı gonalf 75 kullandım. Şimdi tüp bebeğe başlıyorum bugün iğneleri verecek
derya4138 Ben kullandım bir ay yumurta geliştirici hap sol yumurtalıkta bir tane yumurta gördü doktorum gördükten sonra bize ilişki günü söyledi su an 9 haftalık hamileyim 🥰
derya4138 Denizmrt onu demedi normalde her gün alttan bakacaktı yumurta çatlayana kadar ben şehir dışına çıkmak zorunda kaldım dediği gün ilişki oldu dediğim gibi 9 haftalık şu anda 🥰
Kelebekkkk34 -Cennetkusuannesi- inşallah tüp bebekte tutar kolaylıkla 😍 benim dün 9. Gündü iğnenin 7. Günüydü 13-14 mm 3 tane yumurta vardı normal mi boyutları sence? Doktor biraz yavaş büyüyo dedi
-Cennetkusuannesi- Kelebekkkk34 bence normal ya benm ikincide geç büyüdü sordum oluyor bazen bir anda, gelişiyorlar dedi öylede oldu inş sende hayırlı haberler al