Merhaba hanımlar benim adetim gecikmisti doktora gittim ultrasonda baktı bir sknti görmedi kanda TSH ve beta HCG vakti sonuçlar temiz bu ay adet olamadim ufakdan basit kist var adetle atarsın dedi adet sokturucu olarak verdiği duphashon içtik ikinci günde azcik kan geldi ertesi günde öyle ama sonra kesildi ben anlamadım normalmidir yani ilaca devam edimi tamamen ilaç bitincemi olurum acaba anlamadım ki başına gelen varmı ne yapsam acaba