bugün beni amniyonsentez için genetik birimine yönlendirdiler kalp damarlarından biri önden gelmesi gerekirken arkadan geliyormuş ARSA adı veriliyormuş buna aslında bu tek başına bebekte bir anamoli olduğu anlamına gelmez ama bir de beyninde kist var dedi bu kist de 24-28. Haftalarda kaybolacak ama ikisini birden gördüğüm için sıvı vermeni tavsiye ederim dedi istemedim imza atıp çıktım ama moralim çok bozuldu başına böyle bir şey gelen var mı lütfen bir bilgi verin