Cimcime32 Merhaba arkadaşlar şuan 35+5. Haftadayım , doktorum amniyon sıvımda azalma olduğu için 36. Haftada sezaryen yapmak istiyor. Şuan ki su miktarım 7-7.5 ml civarında aynı durumu yaşayan yada tecrübe eden var mı ?