1ErkekkkAnnesi Sultiss00 ben elendim 11 gündür doğum yaptım ✋ darısı size sağlıkla kucağınıza almaya inşallah 🤲🌸
ipekmom_ Sultiss00 35ten selamm, çok yoruldum artıkk göbeğimi taşıyamıyorum heryerim ağrıyor çok kasılmam var özellikle şu 2gündür, yatamıyorum kalkamıyorum fenalardayıııım 😃 cuma gününü iple çekiyorum sezaryen günü alacağız inşallah
mervecelk ipekmom_ ay benim de cuma günü kontörolüm var benim de ağrılarım var kasılma sanırım pek anlayamıyorum ama🥲
Selenavci63 ipekmom_ 35+1 🥹 aynı durumdayım 38+3 sezaryen günü aldık o zamana kadar nasıl duracağımmmm bilmiyorum
ipekmom_ Selenavci63 yaaa çok sevindim günün belli olmasına , bana 39dediler ama tam günğ cuma alacağım bende nasıl dayanacağım bilmiyorum sanki hiç geçmiyor zaman, hami sayılı gün çabuk geçiyordu 😁
Sultiss00 Bana hiç gün söylemediler daha ilk çocuk ya devlet takipliyim 40 a kadar bekletiyolarmış sanırım
Gnypyrz Benim plesenta prevıa olduğu ıcın 35haftalıkken alacaklarını söylediler gelişimlerınız nasıl kuveze gırer mi nasıl olur blmıyorum çok korkuyorum