Roseg Yaa kizimin birini okula gondericem. Digeri 3,5 yasinda kayinvalideme birakicam. Bu seker yuklemesi nasil oluyor , uzun suruyor muu, ona gore cok surecekse kucuk kizimi yanima alacagim durmaz cunku kayinvalidemde uzun sure. Yaptiranlar yazabilirmi
Leontiine Roseg canım en az 2-3 saat hastanede duruyorsun. Sabah aç karnına ilk tahlil veriliyor. Tahlilden sonra eczaneden aldığın glukozu içiyorsun. İçtikten 1 saat sonra yine kan tahlili veriyorsun bu kan tahlilinden 1 saat sonra son tahlili veriyorsun sonuçlar çıkınca da doktoruna gösteriyorsun ben sabah gittim sonuçlarım öğleden sonraya kalmıştı mesela ona göre ayarlarsın canım kendini
Bussraayy Roseg ben bugün hacettepede yaptırdım . İlk kan alındı sonra içtim glukozu ondan 1 saat sonra tekrar kan alındı bitti . Sonuçlara da doktorum 135in üstünde çıkarsa gel dedi 70 çıktı şükür gitmedim yanına
Nisanmomy Roseg aç gidiyorsunuz kan veriyorsunuz sonra Şekerli sıvıyı içip 1 saat bekliyordunuz yine kan veriyorsunuz. 1 saat daha bekleyip yine kan veriyorsunuz. Yani 1 açlık 2 defa sıvı sonrası tokluk veriliyor
hulya10 Roseg kaçlık yapılacağına bağlı olarak değişiyor. 50lik yapılırsa 1 saat sonra kan veriyorsunuz 100lük ise 3 defa bir saat aralıkla veriyorsunuz