Mucizem_63 Kremsi beyaz akıntı geçmek bilmiyor 25 haftada başladı 29 haftalığım devam ediyor varmı böyle olan
Kubra_2402 Mucizem_63 ben de 18+3 hamileyim 1-2 haftadır akıntım arttı doktorumla da görüşemedim normal mi acaba
Leontiine Mucizem_63 normal canım ben hem özel hem devlet takipliyim iki doktorumda normal dedi koku peynirimsi akıntı olmadığı sürece bu beyaz kokusuz akıntı fizyolojikmiş
0Berfin0 Mucizem_63 benim beyaz akıntım hamilelik başından beri var doktor normal sonuçta hormonların komple değişti demişti yeşil kokulu kaşıntılı akıntı olunca enfeksiyon oluyor ozaman sıkıntı oluyor
nurssmom Mucizem_63 benim 15.haftalarda başladı altındada ıslaklık oluyor 29 oldum hala devam ediyor yaptıracağımız herşeyi yaptırdık kullanabileceğim herşeyi kullandım ama tık yok
nurssmom Mucizem_63 bende bir toz vardı onu kullandım tek kullanımlık geçmedi. Geçenlerdede fitil kullandım ondada geçmedi çok sinir bozucu. Bugün biraz daha fazla geldi mesela nöyle olunca korkutuyor insanı