Aşırı kabızlık vardı bende dünde wc de pıhtı geldi epeyi büyük hemen acile gittik serum ilaç igne lagman yapıldı ama bebiş cok iyi ☺️ kalbi atıyodu kanama alanı büyük dedi kese kenarından ya pıhtı seklinde gelir dedi yada kendi emer içerde dedi bakalım 2 hafta sonra gel dedi