pelos20 Kızlar 9 haftalık ama akıntıda kahverengi olması normal mi doktora mesaj attım ama 2 3 gündür devam ediyor bugün biraz da kırmızı gibi akıntı ama sürekli olmuyor bunu yaşayan varmı baya korktum tedirgin oldum sabahtır ağlıyorum 😭
mommymon pelos20 5 haftalık ayni sekilde baslayip kirmizi regle döndü bugün kanama alani var dediler eve geldim.yogunlasti bebek vs görmemiştik zaten büyük ihtimal keseyi atiyorum düşük oluyor ama sizin haftanz dha büyük
zeyyynep bende de olmuştu birkaç gün kaldım hastanede (14-17-19. haftalarda yaşadım) progestan fitil kullandım ağır iş yapmıyorum şu an dikkat etmeye özen gösteriyorum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Gulcinkc Benimde ilk zamanlar kahverengiydi aralarda kanamam da oldu. Progestan fitil kullanıyorum. Alacak nefesi varsa doğacak Allah’ın izniyle. En iyisi doktora danışmak