herseyeragmengulun kızlar selam detaylı ultrasonda beyındekı bu bolgeyı goremedıgını soyledı doktor buyuk sıkıntı olacagından bahsetti çok korkuyorum daha önce hiç duydunuzmu
Busss3541 herseyeragmengulun merabalar bizde de aynı hastalık var. Bende hamileyken öğrendim bana da çok kötü şeyler dediler ama Elhamdülillah kızım 7 aylık oldu ve sağlığı yerinde. Merak ettiğin bişey varsa sorabilirsin
_asyalparslan_ Busss3541 Bizde korpus kallozum agenezis denildi 21.hafta da düzelme durumu nedir erken haftada öğrendim diye düşünüyorum beyin gelişen bi şey zamanla.Fetal MR istendi o nasıl bir şey bilmiyorum tam inşallah rabbim tüm bebeklerin şifasını verir ve sıkıntısını giderir😔🤲