[silindi] bende tam tersi ilk gebelikte çok rahattım. İkincide 6. Haftada düşük riskim oldu her hafta kontrole gittim 10. Haftaua kadar sonra o geçti plasenta aşağıda dendin 19. Haftaya kadar yine riskli sayıldım, plasenta yukarı çıktı her şey yolunda ama hala doğumu görecek mi endişem devam ediyor. Allahtan hareketleri her şeyi hissediyorum da kendi kendime iyi diyebiliyorum. 29. Haftadan selamlar 🧡