Hastanede yattigim süreç içerisinde aynı odada kaldığım bı bayan vardı 4.sezeryani 2 de kürtajı vardı baya mesanesine kadar yapisikti 35. Haftada aldılar bebeğini baya kan kaybetmiş ama rahmi yinede kurtuldu yoğun bakımda da bı kaç gün kanama ihtimaline karşı gözlem amaçlı kaldı şu an gayet iyi