Kızlar selam 7 haftalık hamileyim dün kanamam oldu biraz fazlaydı pıhtı felan yoktu bugünde gündüz doktora gittim de ultrason ile baktı kalp atışını duyduk ama şuan arka tarafta kanama var dedi yerinide gösterdi bana düşük tehlikesi var dedi ilaç verdi kullan bu düşüğü engelleyecek ağrıları kasılmaları engelleyecek dedi kullanıp faydasını gören varmı acaba ya korktumda 4 gündür de ağrılarım fazlaydı hala da var sorun olur mu sizce