Bebivekedi Kızlar 32 den sonra kontroller ne sıklıkla oluyor ne zaman tam gün verirler birde nasıl gidiyor ağrınız oluyor mu ayakta kalınca
Gnypyrz Bebivekedi rısklı gebelık olduğu ıcın 35de gıdıp yatış yapıcam doğum için gelısımlerı nasıl bebeklerınızın benim kı az gıbı suan 33haftalıgım
nuryilmaz8 Bebivekedi 30. Hafta bugün gittim 35 de gel dedi doktorum bir sıkıntı yaşamadığın sürece hamileliğin gayet düzgün ilerliyor 35te gelmende bir sıkıntı yok dedi
Sultiss00 Bebelihayaat riskli gebelikse haftada bir çağırıyolar evet sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
S-nur1 32 de gittim 35 de gel dedi şimdi 36 oldum bugün çağırdı yanı 35 sonrası sıklaşıyor kontrol Nst felan başlayacaklar gün ne zaman alırım bende merak ediyorum 🫠🌸