Benim de bat 16 bugün benim de negatif çıktı ovulasyonla takip etmiştim ama siz baya baya erken yapmışsınız o yüzden umudunuzu kaybetmeyin. Bir de önemli olan catlamanin üzerinden kac gün geçti diyolar minimum 11 gün geçmesi lazımmış. Bir umut ben bile yine de bekliyorum adet gunumu olacak miyim diye