Bugün doktor kontrolum vardı 18 haftalıgım ultrasonda bakıp senin sancin ve kasilman var dedi ki bende hergun hissediyorum sezeryan yerime devamlı kramp giriyor ve adet olucak gibi agrim oluyor ama sonrasında geçiyor bugun doktora söylediğimde oda sancimin olduğunu söyledi siddetlenirse hastaneye gitmemi söyledi başına gelen varmı benim benim 5inci sezeryanim olucak 4 sezeryanimda rahimim yırtılmıştı korkuyorum yine 😞