Rumuzsuz Ne kadar doğru çıkıyor bilmiyorum ama keseye göre cinsiyet tahmininiz var mııı? Bana kız gibi geldi 🫠
babymom2026 Rumuzsuz Bu haftalarda kese hep yuvarlak oluyor genelde bebiş büyüdükçe şekilleniyor canım biraz daha büyüsün bence sağlıkla gelsin ☺️
mervesdoruk Rumuzsuz benimde böyle yuvarlak bakalım banada kız gibi geldi gönlünden geçen olsun sende benimkine bak atıyım
Rumuzsuz İlk çocuğum . Aslında cinsiyet hiç fark etmiyor. Allah önde sağlıkla hayırlısıyla versin de bi merak düştü peşime bırakmıyor 😂
ylnydgd Yuvarlaksa kız, fasulye şeklinde ise oğlan diyorlar. Benim fasulyeydi ama kız ❤️ bunlar işin eğlencesi tabi sağlıkla gelsin 🙏