Fatmaaaa41 Adet gecikmemin 2. Günü erken gebelik testi aldım negatif. Göğüs hassasiyetim her şey geçti ama ne adet oldum ne gebelik testim pozitif. Neden böyle oldu?
Zelis_ozdrgn Fatmaaaa41 Canım birkaç gün daha bekle test hemen öyle sonuç vermiyor zaten ben bile reglimin gecikmesinin onuncu günü filan öğrendim yani idrar testi nde Birkaç gün daha bekle inşallah pozitif çıkar
Fatmaaaa41 Zelis_ozdrgn bu 6 gün öncesinden çıkan predictor aldım yaptım az önce. Beyaz akıntım var aynı yumurtlama zamanı gibi. Hafif bel ağrım ama bunun dışında diğer tüm belirtilerim geçti anlam veremiyorum gerçekten
Sultan_nur Fatmaaaa41 canım bazen fazla düşünmekten de oluyor bende 3 ay aynı şekilde stres oldum ama olmadı sonra akışına bıraktım o ay hamile kaldım inşallah vardır kötü düşünmemeye çalış akışına bırakmaya çalış
Fatmaaaa41 Sultan_nur benim 9 aydır olmuyor artık düşünmeyi çoktan bıraktım. Strest yaptığım aylarda bile günü gününe oldum ama yok bu ay ne adet oldum ne hanileyim