kisbebisi 22+2 561 gram dedi boyu sonuclara gore ben hesapladim tahminen 26.5 cm. Sizce iyi mi? Bana hep bebek iri demislerdi kilosu normal geldi bana ama boyu ortalama alti sayilir mi? Normalde bu haftalarda 27 29 cm falan olurlarmis
tgbb22 kisbebisi Valla pek bı bilgim yok ama bana 21+0 iken 477 gramdı ve iri bi bebek demişti detaylıda doktor
Havin49_ kisbebisi yani bunlar çok takacak detaylar değil bence ben 1.60 eşim 1.85 fln oğlumuz uzun ama ne eşime benziyor ne bana aileden de kimseye benzemiyor 😀😀