pinarkrks Merhaba kızlar , 10*3 deyim bel ağrım ve arada sağ kaşık ağrım devam ediyor sizde durumlar nasıl 🥲 böyle ağrılar bazen endişe veriyor
Bebekkuzu pinarkrks bana da oluyor arada sağ kasııgm ağrıyor özellikle doktora gitmiştim bir şey yoktu
aysegulk07 pinarkrks yarın 12 hafta olcam sağ kaşığıma sancı girip duruyor bebek orada mı bilmiyorum belki de rahim büyüyordur ama ağrı ara sıra hala var
babyymom59 10+4 benim de ağır bişey kaldırdığım da veya ayakta kaldığımda kasıklarım ağırıyo hatta bazen adet olucakmışım gibi hissediyorum normal dedi doktor rahim büyüdüğü için olabilirmiş ama bel ağrım yok
pinarkrks babyymom59 evet bana da öyle demişti fakat sanki regl olucak gibi ağrı bir Geliyo bir gidiyo 🙂 hepimiz sağlıkla alırız insallah kucağımıza gebelik tamamen bir akıl tutulması 🫠
tubikmusti Bende 10 +3 ama hiç bi ağrım yok sanki hiç hamile değil gibiyim buda korkutuyor malesef acaba normalmi değilmi diye
babyymom59 tubikmusti arada ağrı olmasa bende çoğu zaman hamile olduğumu unutuyorum başından beri benimde hiç belirtim yok çünkü
aselimdurum tubikmusti umarım gebeliğiniz sağlıkla ilerliyordur bende 9+1im ultrasona göre 9+6yım hiç ağrım sızım yok göğüslerim söndü falan kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum 🙄
azra01 pinarkrks aynen normal bencede bazen eşime ağrıyor diyorum büyüyor büyüyor hayatim diyor gülesim geliyor😅