Merhaba hanımlar, daha önce başka bir isimle kullanıyordum uygulamayı ama giriş şekilleri değişmiş o sebeple yeni hesap açmak zorunda kaldım. Mart ayında bir doğum yaptım. Maalesef oğlum ölü doğdu. Şimdi yeniden hamileyim ve riskli gebelik doktoru arıyorum. Yardımcı olabilir misiniz?