ysmmiran Merhaba hanımlar bugün doktor kontrolümüz vardı 39+1 deyiz şuan bebeğimin kilosu 3 500 3600 arasındaymis doktorum boyumu sordu 1 68 boyundayim egerki 4 kiloyu bulursa bebek sezeryanla alırım dedi pazartesiye kadar kendisi doğmazssa yatışinj yapalım dedi ve ben cok korkuyorum normalden de sezeryandan da sizce napmaliyim bekliyim mi?? Benimle ayni durumu yaşayanlar varmı??🫣
edaabykl ysmmiran bende normalden korktugum icin sezeryan oldum iyiki öyle olmusum simdi ikincide ole olacak normal dogum cok sancili geciyo aciklik bakmaydi dogurmasiydi suni sancisiydi kesileri derken zor yani sezeryanda zor tabiki ameliyata giriyosun ama en azindan dogum aninda sanci aci cekmiyosun daha sonrasinda ağrısını çekiyorsun ama onuda bir hafta cekiyosun geçiyor yanii korkma hayırlısıyla dogsuun inşallah 🌸
Mehtap_00 ysmmiran bende ikisinden de korkuyodum ilk doğum olucak beni sezeryana alın dedim ama doktrm o kadar olumlu konuştu ki adet sancıların kalmaz hastanede yatış süren kısa olur daha çabuk ayağa kalkarsın vs sonra normal doğum beklemeye karar verdik anksiyete var o etkiler dedim o an atak geçirirsen sakinleştirici veririz dedi 38+5 deyiz dün sabah eltim doğum yaptı sancılar zorladı ama doğum 5 dk da oldu çok kolaydı dedi bence normal doğum yapmalısın yinede hangisi sana iyi hissetrcekse ona göre karar ver 🤗
danla2711 ysmmiran bence bekleyin derim bende ikisindende korkuyorum hatta daha çok sezaryen yanlısıydım ama oğlum kendisi 37+5 te gelmeyi tercih etti kilosu 3130 gramdı nişanın ve suyum gelince normal doğum oldu hastaneye 1 cm ile yatışım yapıldı sabahına doğum yaptım bence normal doğum çok mucizevi birşey bebek çıkana kadar evet ağrı sancı çekiyorsun ama çıkar çıkmaz bütün ağrılar sancılar aniden bitiyor kesi ve dikişimde çok olmadı hamileliğimde çok hareketliydim 8 ay çalıştım 1 ayda evde iş yaptım yürüyüşe çıktım hep aktiftim hiç yatmadım ve doğumhaneden yürüyerek çıktım bence siz tercihi bebeğine bırakın bekleyin zaten 4 kilodan sonra sezaryen olacakmış eğer gelmezse her türlü sezaryen olacağı için bekleyin derim yine de sizin tercihiniz her iki doğumda kolay değil ama ben şimdi düşünüyorum bebeğim varken sancı ve ağrı çekmektense bebeğim doğmadan önce sancı ve ağrı çekmek daha iyi en azından doğunca kendim kalktım ilgilendim
ysmmiran edaabykl inşallah çok teşekkür ederim 🌸 ilk doğumum olucak ve ikisinden de korkuyorum ne yapacağımı asla bilmiyorum umarm hersey sağlıklı ve güzel geçerr🥲💐
ysmmiran Yazmelegi_ cok haklısınız pazartesiye kadar bekleyeceğim sonra doktorum ne derse.onu yapacağım o daha iyi biliyordur 🤷♀️🥲
edaabykl ysmmiran korkmayin bebek dogduktan sonra kucaginiza verdikleri an insann herseyi unutuyor Allah kolay dogum nasip etsin inşallah 🌸🤲🏼
Yazmelegi_ ysmmiran korkup stres yapmayın🌸 her iki doğumun sonunda ds bebeğinize sağlıkla kavuşacaksınız bundan daha güzel ne olabilir ❤️
ysmmiran edaabykl evet çevremdeki herkes oyle diyor inşallah dediğiniz gibi bütün hamilelere Allah kolay doğumlar nasip etsin bebişlerimiz sağlıkla gelsin💐🌸
ysmmiran Mehtap_00 doktorum bebeğin kilosundan dolayi sezeryani söyledi çünkü şimdiye kadar hep norml doğum olucak diye kodladım kafamda tabi cok büyük bir korkuyla🥲 ama bi anda sezeryan ihtimali de ortaya çıkınca bu sefer ikisinden de cok korktum secimi benmi yapmaliyim gidişata mi birakmaliyim doktoru mu dinlemeliyim yoksa doğana kadar beklemelimiyim asla hicbirsey bilmiyorum 🤷♀️🤲🥲
Mehtap_00 ysmmiran 4 kg geçip normal doğuran da var canım senin ve bebeğin sağlığı hangi şekilde riske girmicekse o şekilde karar verir zaten doktorn bekle bakalım belki bugün yarın doğar bebişin peki doğum kanalına girmiş mi pozisyon neymş
ysmmiran danla2711 o kadar guzel anlattiniz ki umarm benimki de böyle guzel bir doğum olur ve haklısınız bebek varken hersey daha zor bende bekleyeceğim 40 haftayı geçerse de beklemelimiyim onu bilemiyorum kilodan dolayı biraz sıkıntımız var sadece 🥲
ysmmiran Nartanemmm galiba oyle gözüküyor maşallah kilosu cok guzel ama işte norml doğum istiyorsanız biraz sıkıntı oluyor 🤷♀️
danla2711 ysmmiran ay inşallah sağlıklı kolay ve hızlı bir doğum olur 🥰 eğer 4 kilodan sonra kesin sezaryen olacaksa 40tan sonra beklemezsiniz zaten ya
Nartanemmm ysmmiran evet normal istiyordum ilki normaldi, yine de elimden geleni yapacağım bol yürüyüş, pilates topu , adaçayı ahududu çayı belki daha çok almadan doğum başlar 🤲 2 haftadır diyetteym ona rağmen böyle yoksa 4 olacaktı
ysmmiran Nartanemmm inşallah norml olur o zaman hersey gönlünüzce olsun 🌸 bende diyete giricem galiba şu bir hafta yememeye çalışacağım ama iste açlığa asla dayanamıyorum şu dönemde başım dönüyor midem.bulaniyor 2 3 saate bir biseyler atıştırmam gerekiyor 🫣🥲
Nartanemmm ysmmiran hakkımızda hayırlısı inşallah hepimizin 🌸 Sık ve az bi şekilde sağlikli beslenince daha iyi oluyo gerçekten