canannnblbll 40+2deyim bugün doktor randevum vardı doktorum istersen yarın sabah gel suni sancı ile doğumunu başlatalım, eğer beklemek istiyorsan da 7-8 gün vaktin var ondan sonra da gelmezse daha fazla bekletemem yine suni alırsın dedi ne yapmalıyım sizce?
dilannnsss Bende 38 haftalık oldum sabırsızım bekliyoruz seni görünce daha fazla sabirsizlandım niye gelmiyolar bu bebişler
canannnblbll dilannnsss biraz daha bekleyeyim dedim de 40+5 oldum hala gelen yok suniyi kabul edicem gibi gözüküyo bugün randevum var
Rbsnmz canannnblbll eğer rahim ağzında yumusama yoksa suni bir işe yaramıyor tecrübeyle sabit ama suni aldığında belli bir süreden sonra bebek strese girdi diyip.sezeryana alıyorlar birkaç gün daha bekleyin bol bol yürüyün
canannnblbll Rbsnmz bekliyorum bol bol yürümeye egzersiz yapmaya çalışıyorum ama gelmedi hala 40+5 olduk bugün randevum var bakıcaz durumu ne
3boysmom canannnblbll ben doğurmak için herşeyi yaptım yine de açılmam olmadı. 41de artık suniyle başlattılar yine açılmam ilerlemedi mecburi sezeryana döndük. eğer beklemek istemiyorsanız başlattırabilirsiniz
canannnblbll 3boysmom ben de sezaryene dönmesinden korkuyorum hiç istemediğim bir şey çünkü ama kendi kendine de gelmiyor mecburen suni alıcam artık galiba
Sesssizliikk4434 canannnblbll Tam 41. Haftada sunı sancı ile 5 saatte evladımı kucagıma aldım. Evet zor kolay değil ama hangi doğum şekli kolayki sezeryandan daha zor oldugu söylenemez . Beklemenin bir anlamı yok gidip bir an önce başlatın zamanını yeterince doldurmuş zaman
Sibel_72 Bekledikçe bebek büyüyor kilo alıyo sezeryan olma ihtimali oluyor ben 40+4 te suni ile doğum yaptım