dolunay10 Tüp bebek tedavisinde dondurulmuş embiriyoyu ilk adetten sonra mı transfer ettiniz yoksa 2 adetten sonra mı kafam çok karışık yardımcı olursanız çok sevinirim
betulmommy dolunay10 yumurta toplamadan 4 gün sonra regl oldum bir ay sonra tekrar regl olduktan sonra transfer etti ve tuttu cok sükür
dolunay10 İstediğiniz adetle gelebilirsiniz dedi bende kararsız kaldım herkes nasıl yaptı hangisi daha iyi olur tecrübelerinize açığım
Fuunndaaa dolunay10 bu aslında sizin tedavi sürecinizle alakalı bir durum embriyo dondurulduysa arada baskılama tedavisi veya histeroskopi gibi bir işlem yoksa ilk adet sonrası yapılıyor ama diğer işlemler varsa ondan kaynaklı 2 3 adet dönemi geçiyor
dolunay10 Fuunndaaa evet histeroskopi yapıldı polipden şüphelenildi ama polip yokmuş sadece bakılmış oldu
Fuunndaaa dolunay10 histeroskopi yumurta toplamadan sonra ilk adet sonrası yapılıyor zaten akabinde ikinci adet dönemi sonrası büyük ihtimal transfer süreciniz olur