[silindi] Biz çocuk kararı aldığımızda eşim direkt doktora gitti, bir sorun varsa baştan bileyim ona göre hareket edelim dedi, çünkü ben zaten gitmiştim ve bir sorunum yoktu, eşimin sperm sayısı normal olmasına rağmen hareketliliği azdı. Doktor vitamin ve ilaç verdi, onların dışında birşey kullanmadı, 3 ay sonra denemeye başladık, hamile kaldım çok şükür ama bu süreçte ikimiz de hiç stres yapmadık, ya olmazsa demedik, gelecekse en hayırlı en doğru zamanda geleceğini biliyorduk, herkes nasibi ne zamansa o zaman geliyor. Lütfen biraz daha teslimiyetli olmaya çalışın, akışına bırakın, ama eşiniz test vermediyse mutlaka versin ki ona göre sebebinizi arayın. Allah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde bebişinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲