Selam anneler, geçen gün detaylı ultrason için uzman bir doktora göründüm. Serviks uzunlugumun 3.1 olduğunu erken doğum riskine karşı dikkatli olmam gerektiğini söyledi. Gine rapora da aynen bu şekilde uyarı düşmüş korkulacak bir durum mu Gebelik haftam suan 22+2 aynı durumda olan var mı ? Neler yapıyorsunuz bu konu ile ilgili önleminiz nedir