Ruken_kuzey Kızlar 38+4 haftalık hamileyim Çarşamba günü randevum var gün vermişti doktorum 9 gün sonra doğum için gün vermişti sizce ozmna kadar gelmezse bekletirmi yoksa sezeryana alinirmiyim