Rabiul karyola ve park beşik bana göre fazla gereksiz kullanışsız cunku. ben ilk kızımda da olduğu gibi yine portatif taşınabilir beşik alıcam sallanır hafif bişey oda oda gezdirmeye rahat olsun diye sürekli yatak odasına gidip kontrol etmek telsiz almak basında beklemek bişey olurmu diye telaşlanmak istemiyorum bunu doğurduğum ay yaşamıştım anında bahsettiğim beşikten aldım elim kolum oldu ilk 6 bunu daha sonrasında da yer yatagına geçiş yapıcam bebekler dönmeye ve tutunup kalkmaya basladıklarında bana göre tehlikeli oluyor ve her an onun yanında olamam çok daha rahat ve uzun bir uyku çekiyorlar kızım 3 yaşında hala yer yatağında yatıyor kardeşi doğunca ona montessori almayı düşünüyorum henüz oda yapacak yerim yok evimde planım bu sekilde