Merhaba kizlar aranızda diş asistanı ya da bilgisi olan varsa acil dönebilirmi simei benim en arja sağ dışım yarısı yok çekilmesi lazım damakla bir yani zor bir çekim olacak dedi oğlumla 2 yaşına değecek 2 ay sonra emiyor hala çok düşkün memeye doktor da 1 hafta emzirmemen lazım dedi antibiyotik falan vericem dedi ilk defa böyle bir şey duydum gün de verdi çarşamba gününe ne yapsam gitmesemmi