moonlight41 Kızlar kadin doğuma gittm kan vermek için karından baktı bastırdı bir sorun olmaz dimi kan da verdim varsa kanda kesin çıkar dimi normlde 4 gn sonra vermem gerekti
busrasya2334 moonlight41 7. Gün 227 ile öğrenmiştim varsa çıkar ama salak mı bu doktor beta 3 bin olmadan karından zaten görünmez ne yapmaya çalışıyor bu aptallar ya
Fuunndaaa moonlight41 bu kadar erken karından neden bastırıyorlar ki anlamadım zaten varsa kanda çıkar
moonlight41 anneoluyorummm103 hayırlı olsunn Darısı başıma normlde 4 gün sonra vermem gerek kan bu sonuçta her halükarda çıkar nasılsa değilmi
anneoluyorummm103 moonlight41 bende varsa çıkar 5.günde evde test yapmıştım çok silik çizgiyle çıkmıştı 5.gün embriyosuydu evde test yaptın mı? İnşallah tutunmuşturda pozitiftir 🥰
gulsahh52 moonlight41 ben herhangi bi işlem yaptırmadım 2. Ayda doğal yollar yolla olustu gebelik tabi net bi sekılde varsa eğer , ama kan vermeye gittiğimde karnıma bastırdı
moonlight41 Bu arada kızlar mide bulantım oluyor belim çok ağrıyor bide uyku sürekli geliyor ama ben onu progestan hapina yoruyorum