SuEr_Tu1512 gklp_2025 Yarın tam 37 haftalık oluyorum inşallah ve kontrolüm var. Geçen hafta 36.haftada gittiğimde anesteziyle falan görüştük, kan alındı, ekg çekildi anestezi onayladı. Doktorumda 38de yada 38 kusurda alırız dedi. Yarın İnşallah günü de alıcam🙏🥹
Miniginannesiiii1111 Mrvmrv78 Çarşamba günü 36+1 oluyorum Allah izin verirse bakalım bu hafta veya haftaya gün verir büyük bir ihtimalle sağ salim gelsinler inşallah 🙂