Beyzagzn Arkadaslar bu ne demek bilgisi olan var mi acildeki doktordan ogrendim bilgi alamadim o yuzden
Deletedmom277 Beyzagzn O kadar önemli bir şey değil benim oğlumun da karın çevresi gerideydi doktor iyi beslen dedi çok şükür doğdu hiçbir sorun çıkmadı doktor bu durumla alakalı bir şey demedi?
Beyzagzn Bebek 30+4 haftalik 2150 gr cikti kilolu mutlaka doktorunla konus cok onde vb seyler dedi 3 haftaya kadar normal yaziyor nette korkuttu bu durum bas cevresi 1 hafta boyu 2 hafta onde seker sinirda cikmisti uzuldum iyice
Ysn Beyzagzn cok onemlo bisey tabiki. Seker testi yaptirdiniz mi eger seker varsa onemli bir durum ama hicbi saglik problemi yoksa genetik olabilir iriliği
Beyzagzn Ysn seker testi yaptirdim gebelik sekerim cikti ama 110larda asiri yuksek degildi suan baya moralim bozuldu
Usakli64 Beyzagzn tamam ben de onu yazacaktim gebelik sekeri olabilir demek karin cevresi ilerdeyse ve sende de varmis. Bende var ordan biliyorum endise etme dengede tut bebeklerimiz biraz tombul olacak
Beyzagzn Usakli64 benim esim 4650 gr dogmus obez dogacak gibi kiz bebek birde ne yapsam bilemiyorum:(
Beyzagzn Ysn bende oyle biliyordum o yuzden insulin kullanmadim acikcasi simdi de iri bebek sekerden olabilir dediler cips yedim hamileligimde ama sagliklida beslendim muz ceviz sut yumurta simdi sekerden mi bilmiyorum