Bizdede hareket sıfır sayı çok iyiydi ama hareket olmadığı için sağlıklı gebelikte olmuyor iki kimyasal birde kese sönmesi sonucu kayıplarım oldu şimdi sıgarayı bıraktı ilaç tedavisi kullanıyor ikinci aydayız üçüncü ayda test vericek ama biz testide 2 sene önce yapmıştık