seher_edz çok geçmiş olsun , biliyorum çok zor ama Allah verdi Allah aldı diyeceğiz . Bende çok üzgünüm çok artık var diye kaptırıp planlar yapmaya başlamıştım ama olmadı. Benim iki gündür kanamam var umarım kendi gitmiştir bir kaç güne doktora görünurum artık umarım sizinde kendi kedine kanama ile atar