Kız 20. Haftada bebis gelmeye çalıştı serklaj ameliyatı oldum hep yattım ayağa kalkmak bile yasaktı işimi bırakmak zorunda kaldım:(
Şimdi de 38+3 deyiz gelmek bilmiyor bu kız. Hiçbir belirti yok: doktor serklaj dikişini açtı bebeğe uyarı verdim her an doğurabilirsin dedi.
tık yokkkk
Yarın tekrar muayenem var poffff korkuyorum