Sibel_72 Demin doktordan geldim cinsiyet için başta erkek dedi sonra yok kız dicem dedi sonra bir taraftan bakınca erkek diğer taraftan bakınca kız görüyorum dedi oda emin olamadı detaylıyı bekle dedi sizce hangisi olma olasılığı çok 😀