Sara91 Merhaba. 26haftalik hamileyim.Hangi marka omega 3 kullanıyorsunuz bana da söylermisiniz lütfen. Doktor fark etmez birini al dedi, kararsız kaldım
Metonya Sara91 1 ay folikten sonra doktorum ocean mummy önerdi 2 aydır onu içiyorum 16 haftalık hamileyim
Hilalst Benim doktorum bana genesis verdi , kan ilaçı ve vitamini bıraktırdı bi süre omega içiceksin dedi , sizler hepsini berabermi içiyorsunuz ?
Sara91 Hilalst elevit içiyorum ben. Evet beraber kullanabilirmişim. Ama içeriklerine baktım kızlar yazdıkları omegalarda elevitde olan vitaminler var. Bir arada almak olurmu bilemiyorum
Turgutbebek Hilalst ben omegayida kan ilacinida içiyorum cunku kansızlık var akdeniz anemisiyim iyice de arttı tabi hamilelikle beraber kansızlık sabah akşam içiyorum omega da 1 tane
EsZe Sara91 doktorumbana marincap veya solgar kullanabilirsin dedi ben solgar aldım 16 haftalık hamileyim yeni başladım daha. Haftada 3 gün içmemin yeterli olduğunu söylemişti
Metonya o6__8o 11.haftada artık 3 ay bitti bulantın yoksa omega ya geçebiliriz dedi benmde bulantım yoktu o sıralar başladım omega multivitamin folik hepsi bi arada şuan ayrıca baktığı bir kriter var mı bilmiyorum