Nisanmomy Meryem345 gebeliğin başlarında benim de bacaklarımda böyle bir görüntü oldu. Cildiye gittim doktor hormon kaynaklı egzama dedi. Bana hem karışımların olduğu bir krem hem de nemlendirici bir krem verdi çok şükür bir hafta on gün içerisinde geçti. Siz de isterseniz bir doktora da görünün ihmal etmeyin en azından tedbir almış olursunuz
aysct Benimde oluyor bazı besinleri yiyince tetikliyor, 13. Haftadayım hamileliğimin başından beri oluyor sonra geçiyor. Benim nişasta tetikliyor
huzunnese Meryem345 ay benim de kolum aynı yayıldı önce elimin üzerindeydi sonra dirseğe kadar yayıldı aşırı kaşınıyor doktora gittiniz mi ne dedi
Meryem345 huzunnese kortizonlu serum yapabiliriz çok kaşınırsa dedi ama gitmek istemiyorum zarar verir diye zaten 2 kürtajım var bir sorun çıkar diye korkuyorum
Meryem345 huzunnese amin canım insallah gerçekten başıma ilk defa böyle birsey geliyor hamileyken daha önce hiçte duymamistim
huzunnese Meryem345 benimde öyle canım daha önce hiç alerjide olmamıştım zaten bende anormal bi durum mu var acaba o yüzden mi diye düşünüyordum
Meryem345 huzunnese çarşamba randevum var kadın doğuma yani perinatolojiye gidince söylerim geçmezse zaten ama çok kaşınıyor 😔
huzunnese Meryem345 evet maalesef benimde öyle inşallah geçer rahatlarız gece uykumdan uyanıyorum kaşımaya 🥲