mavikelebek91 Kızlar sakarya üniversitesi hastanesinde detaylı ultrason ücretli mi oluyor? Randevudan baktım mesai dışı yazıyor doktor randevusu farklı oluyor mu?
aselsura mavikelebek91 bende ordan alıcam kocaelide bulamıyorum ücretli de yaptıramıycam daha önceki bi postta biride Ordan randevu almış ve gitmiş ücretli demedi 10-15 dk bakmış öyle söylemişti
Seyma5454 mavikelebek91 ücretli değil ama önceden randevu almanız gerekiyor sıra bulunmuyor ben 2 ay önceden randevu aldım
darkbluee mavikelebek91 perinatolojiye mi randevu almaya çalışıyorsunuz? Detaylı usgyi radyoloji doktoru yapıyor ona da normal kadın doğum doktoruna randevu aldıktan sonra hastaneden iki ay sonrasına randevu oluşturabiliyorsunuz anca baya kalabalık çünkü
Deletedmom_297 mavikelebek91 imkanınız varsa devlette yaptırmayın normal muane gibi oluyor bilgi galan verende yok bende sakarya ülker ali çerçiden aldım
mavikelebek91 aselsura iyiymiş o zaman boşa gitmeyim öyleyse demiştim. Şehir hastanesinde randevu bulamadım ben de. Umarım oraya alabiliriz.
mavikelebek91 Seyma5454 bana kontrole gittiğim doktor MHRS den alabileceğimi söyledi. Kasım ayına alacağım. Sabah bir bakacağım açılınca alacağım
mavikelebek91 darkbluee muayene olduğum doktor sana kayıt açtım internet üzerinden direkt randevu alabilirsiniz demişti.
Meyra-tt Seah da yaptirdim ben detayli ultrasonu doktor kagit verdi ultrason sirasi verdiler , ultrason koridorunun girisinde bankodaki kizlar vermisti. Ucretsiz
mavikelebek91 Meyra-tt tamam teşekkür ederim. Ben kocaeli’de oturuyorum oraya muayeneye gitmiyorum da doktor detaylı için randevu alabilirsin demişti
mavikelebek91 Deletedmom_297 5-6 binden bahsediyorlar o kadar vermek istemedim. En azından oraya gideyim demiştim.
darkbluee mavikelebek91 sizi perinatolojiye yönlendirmiş olabilir mi? Normalde bankodan randevu tarihi veriyorlar çünkü
Aloska mavikelebek91 6 bin ödedim bende Ali çerçiye ama çok dikkatli inceledi balım 1 saat kadar sürdü bebeğin her şeyini inceledi tüm raporlarını vs de bana teslim etti bence bebek için kesinlikle değer 🍓
Deletedmom_297 mavikelebek91 mavikelebek91 Ya evet malesef çok pahalı özelde bizde sırf devlette detaylı bakılmadığı için özeli tercih ettik sağlıkla gelsin bebişiniz ❤️
mavikelebek91 Aloska iyi yapmışsınız. Tabi orası öyle bebeğimiz için paraların bir önemi yok. İlk burda şansımı deneyim demiştim. Olmazsa ben de özele gideceğim.
ayseveysel Ben ikili test için kadın doğuma gittiğimde radyolojide burun kemiğine ense kalınlığına baktı sonra detaylı ultrason için radyolojiden randevu verdiler.
mavikelebek91 ayseveysel anladım. Beni de doktorum perinatolojiye gönderdi. Ama maalesef orda da randevu bitmişti. Sonra Sakarya ya gidebilirsin dedi.