Kızlar sata göre 8+1 ultrasona bugün gittim 5+3dedi ama kac haftadir gidiyorum yolk salc bile goremedik bugün doktor sonrasi kanamalarm fazlalaştı aynı adet oluyorum yani akıntılı kıpkırmızı karın ağrım da var kese etrafnda kanama var demisti büyük ihtimal keseyi atıyorum , bos gebelik yasayanlar durum sizde nasıl ilerledi