eylusko ay ben hiç sormadım 17 de gitmiştim doktorda bişey demedi muhtemelen haftasıyla uyumludur çok takılma canım bazı şeyler genetik yapısal bazı çocuklar minyon bazıları yapılı benim oğlum kız gibi manken gibi fiziği var hiçbir zaman da kilolu olmadı 👎 biraz genetik bence sağlıkla gelsinler gerisi boş hiç üzme kendini canı ruhu içinde olsun hepsi büyüyor