Sibel92 Kızlar merhaba üç gündür bacagımda basen kısmım uyuşuk ve karıncalanma hissi oluyor bu gebelikte olabilcek şeylerden birimi acaba
Sis Benimde elimde uyuşma oluyor normal sanırım canım cevremden duydugum kadarıyla ama bilemedim, yarın doktoruma gidicem nasipse söylüycem
Sibel92 Sis bende gidince söylicem diyorum ama doktor bebekle ilgili konuşmaya başlayınca hepsını unutuyorum😂