Bsyt Kızlar memurum 32. Haftada çalışır raporu alıp sonrasında aile hekimime rapor yazdırsam çalışır raporum bozuluyor mu bilginiz var mı
Gulkiz22 Bsyt çalışır raporu almandaki amaç 32 den sonra sıkıntı yok çalışabilirim demek 37. Haftaya kadar , aldığın herhangi rapor da analık iznin başlar çalışamaz raporu ister kurımun